Wraz z początkiem roku szkolnego ponownie wystartował projekt „Mistrzynie w Szkołach”, realizowany przez Fundację Otylii Jędrzejczak, przy wsparciu marki Bella. Czytaj więcej »
Wraz z początkiem roku szkolnego ponownie wystartował projekt „Mistrzynie w Szkołach”, realizowany przez Fundację Otylii Jędrzejczak, przy wsparciu marki Bella. Czytaj więcej »
Kremy z gliceryną wymyślono lata temu, a cenimy je tak bardzo za efektywność i świetne wchłanianie. Gliceryna uważana jest przez dermatologów za jedną z najlepszych substancji ochronnych i nawilżających. Dzięki niewielkim cząsteczkom doskonale wnika w głębokie warstwy naskórka, gdzie wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody. Dogłębnie nawilżona skóra staje się gładsza,... Czytaj więcej »
Marka Sofin we współpracy ze środowiskiem osób z niepełnosprawnością wzroku, stworzyła system w pełni dostępnej produktowej etykiety cyfrowej. Jego częścią jest wprowadzone na opakowanie uwypuklenie, które pomaga osobie niewidzącej odnalezienie QR kodu wydrukowanego na etykiecie oraz strona internetowa przygotowana zgodnie z wytycznymi WCAG 2.0. – standardem dla stron... Czytaj więcej »
Jeśli wszyscy użytkownicy kapsułek do prania Ariel wybraliby nowe opakowania ECOCLIC® moglibyśmy oszczędzić w Europie łącznie do 6500 ton plastiku rocznie. Nowe pudełko ECOCLIC® jest łatwiejsze w użyciu dla wszystkich, dzięki nowemu wzornictwu, technologii NaviLens i innowacyjnym oznaczeniom dotykowym. Nowe kapsułki Ariel PODS+® EXTRA CLEAN POWER zapewniają wyjątkową... Czytaj więcej »
Wymagania konsumentów względem oferty drogeryjnej rosną. Poza oczywistą funkcją danego produktu, jego składem czy opakowaniem, na znaczeniu zyskują także aspekty takie jak wydajność, innowacyjność, ekologia. Konsument patrzy na ofertę w ujęciu całościowym. Liczą się działania producenta, również te prospołeczne. Czy istnieje uniwersalny przepis na sukces produktu? Czytaj więcej »
Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę. Czytaj więcej »
W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTIPSPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Od lat produkty marki są liderami rynkowymi kategorii środków... Czytaj więcej »
W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTIPSPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Od lat produkty marki są liderami rynkowymi kategorii środków... Czytaj więcej »
Firma Gold Drop odświeżyła wizerunek i zapachy odświeżaczy powietrza pod marką Attis. Czytaj więcej »
WaterWipes™ to pierwsze chusteczki, które otrzymały certyfikat Przyjazne dla mikrobiomu organizacji MyMicrobiome. Certyfikat obejmuje chusteczki WaterWipes™ do wrażliwej skóry dorosłych oraz chusteczki dla niemowląt. Akredytacja ocenia produkty do higieny osobistej przeznaczone do stosowania na skórze pod kątem ich wpływu na mikrobiom w określonych miejscach na ciele. Teraz... Czytaj więcej »
Global Cosmed S.A., we współpracy ze środowiskiem osób z niepełnosprawnością wzroku, stworzył system w pełni dostępnej produktowej etykiety cyfrowej. Jego częścią jest wprowadzone na opakowanie uwypuklenie, które pomaga osobie niewidzącej odnalezienie QR kodu wydrukowanego na etykiecie oraz strona internetowa przygotowana zgodnie z wytycznymi WCAG 2.0. Czytaj więcej »
COLOUR ALCHEMY, to nowa rewolucyjna seria pięciu farb do włosów, powstała we współpracy należącej do Henkla marki Schwarzkopf Professional i firmy THEUNSEEN Beauty. Twórcom udało się wykreować paletę pierwszych na świecie pryzmatycznych, holograficznych farb, które w reakcji na temperaturę, mienią się barwami natury. Czytaj więcej »
Asortyment produktów do pielęgnacji i higieny zajmuje już znaczące miejsce w każdym sklepie. Oczywiście najszerszą ofertę możemy znaleźć w drogeriach, ale placówki ogólnospożywcze mocniej niż kiedyś inwestują w półkę chemiczno-kosmetyczną, by zapewnić swoim klientom jak najszerszy wachlarz produktów. Czytaj więcej »
Tworzenie innowacyjnych produktów to standardowe działania wszystkich producentów w branży. Na rynku wciąż pojawiają się nowe rozwiązania. Proszki do prania, kapsułki, środki do dezynfekcji, baterie czy kleje – co znajdziemy na innowacyjnej półce? Czytaj więcej »
Bardziej zrównoważone formulacje wielu środków myjących, odejście od paliw kopalnych w produkcji chemii gospodarczej i mniejszy ślad węglowy – to cele, jakie na najbliższe lata postawił sobie Unilever. Dlatego też poszukując najnowszych rozwiązań światowy producent środków higieny osobistej i home care postawił na innowacyjny surowiec chemiczny hiszpańskiej firmy - liniowy... Czytaj więcej »
Firma Gold Drop przygotowała nowość jaką jest seria produktów naturalnych do czyszczenia na bazie octu. Czytaj więcej »
Nowe Żele do WC Kret Water Lily oraz Lemon Harmony z linii FRESH&CLEAN POWER zapewniają nieskazitelną czystość i wyjątkową świeżość w Twojej toalecie. Czytaj więcej »
Unilever wraz z firmą biotechnologiczną Geno łącznie inwestują 120 mln USD w projekt zorientowany na rozwój i komercjalizację zrównoważonych alternatyw dla oleju palmowego i paliw kopalnych wykorzystywanych w produkcji artykułów chemii gospodarczej i higieny osobistej. Czytaj więcej »
Nowe linie peelingów Joanna są przyjazne dla środowiska, ale też zapewniają odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała. Zawarte w nich drobiny są ekologiczne i w pełni biodegradowalne. Czytaj więcej »
Kapsułki do prania Vizir Allin1 PODS + Większa Siła Odplamiania dostępne są w dwóch wersjach: do jasnych i białych tkanin oraz do kolorów. Zapewniają znakomitą moc piorącą oraz dodatkową moc usuwania plam, dzięki czemu: usuwają zabrudzenia, chronią kolory, zapewniają świeży zapach, chronią tkaniny i skutecznie piorą nawet w temperaturze 20°C. Czytaj więcej »
Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato? Przede wszystkim naturalny! A poza tym łagodny nawet dla wrażliwej skóry, skutecznie eliminujący problem potu i przykrego zapachu oraz pielęgnujący delikatną skórę pach. Czytaj więcej »
Aromella jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, szukających naturalnego zapachu wypełniającego dom, zapakowanego w atrakcyjną, designerską formę. Jest nowoczesnym odświeżaczem powietrza na co dzień. Czytaj więcej »
Dla tych, którzy potrzebują natychmiastowego odświeżenia koloru powstała koloryzująca odżywka 3 minutowa, która natychmiast nadaje chłodny platynowo-srebrny odcień, choć w jej składzie nie ma nawet grama amoniaku i wody utlenionej. Czytaj więcej »
Lenor Spring Awakening o zapachu wiosennych kwiatów z nutami paczuli i białego cedru poprawi Twój nastrój i doda Ci energii – poczujesz ożywienie i całkowite odświeżenie. Czytaj więcej »
Higieniczna czystość w każdym domu wymaga pracy. W utrzymaniu domu w należytym porządku pomagają niezastąpione środki chemiczne oraz akcesoria. Producenci starają się jak najlepiej odpowiadać na aktualne potrzeby konsumentów. Co warto mieć na sklepowej półce? Czytaj więcej »
Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Nowa generacja kosmetyków do pielęgnacji skóry połączy naukę z naturalnym działaniem. Ich zadaniem będzie wspieranie naturalnej odporności skóry. Kluczem do tego jest zdrowy, prawidłowy mikrobiom. To właśnie na nim swoją uwagę skoncentrowali biotechnolodzy z Unilever. Mikrobiom stymuluje produkcję ceramidów – rewolucja polega na tym, że zamiast dostarczać skórze ceramidy w... Czytaj więcej »
W ciągu 90 dni od startu nowej odsłony aplikacji Super-Pharm klienci marki obejrzeli w niej 2 miliony produktów, aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych i złożyli ponad 50 tys. zamówień. Użytkownicy ocenili wygląd i funkcjonalność aplikacji w App Store na 4,8. Za projekt odpowiada firma technologiczno-doradcza Future Mind oraz dostawca rozwiązań e-commerce – Exorigo-Upos SA. Czytaj więcej »
Za nami 9 lat pod banderą Velvet CARE. Choć czas biegnie szybko, Velvet CARE wciąż z zapałem buduje „nową przyszłość”, czerpiąc z ponad 125-letniego dziedzictwa papierni w Kluczach! To kolejny rok naszego nieustannego rozwoju firmy, przy jednoczesnej trosce i dążeniu do równowagi pomiędzy środowiskiem naturalnym oraz biznesowym charakterem działalności. Czytaj więcej »
Henkel ufundował nową nagrodę naukową "Martha Schwarzkopf Award for Women in Science", która wyróżnia wybitne naukowczynie w dziedzinie trychologii, nauki zajmującej się badaniami nad włosami. Przyznano ją trzem laureatkom, które zostały uhonorowane nagrodami pieniężnymi. Mogą one także skorzystać z różnych możliwości rozwoju swojej kariery naukowej, takich jak mentoring... Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...